19 May 2008

Le clitoris, ce cher inconnu


داشتم در سایت آرته چرخ میزدم و فیلمهای مربوط به معماری را نگاه می کردم تا اینکه چشمم به گوشه چپ تصویر افتاد. دومین فیلم پرفروش سایت فیلم مستندی بود در رابطه با عضو جنسی زنان
از اینکه در این دنیای مزخرف تنها نبودم لبخندی زدم و رفتم تا ببینم موضوع فیلم چیست
در توضیحات فیلم نوشته شده بود که تنها 30 درصد زنان در روابط جنسی ارضا می شوند و این به علت پیچیدگی و عدم آگاهی طرفین از عملکرد عضو جنسی زنانه می باشد. البته از زمانی که این تحقیات انجام شده تا کنون حتما این رقم رشد پیدا کرده است. در جوامعی مثل ایران چطور؟ چند درصد زنان حق لذت بردن در روابط جنسی را دارند؟ یا آیا اصلا می دانند که چنین حقی و چنین توانایی در وجودشان گذاشته شده است ؟
پاسخ دادن به این سوال ها مستلزم تحقیق و دسترسی به اطلاعات آماری گسترده ایست ولی در نهایت من خیلی به نتایج آمارها خوش بین نیستم

2 comments:

Mr. HBB said...
This comment has been removed by the author.
HesamATIGHI said...

سلام
از آشنایی شما بینهایت خوشحالم. ظاهرا صبح دقت به ثبت نظرم نکردم! من هم مثل شما مزه فشارها و استرس های مدارس معماری فرانسه را چشیدم و کاملا درکتان می کنم. مدرسه شما را هم تا حدی می شناسم. می دانم که در شرق شرقی ترین حومه پاریس قرار دارد. یکی از دوستان فرانسویم هم از لیسانسه های سابق مدرسه شما ست که برای مستر یا همون سال چهارم به لیون آمده بود و تا اندازه ای از دانشگاهتون برامون می گفت. به هر حال من خوشحالم که ذوستی جدید در فضای مجازی پیدا کردم و این دوست به نسبت از دیگران در فاصله نزدیکتر!
آرزوی موفقیت و به امید دیدار

 
Free counter and web stats